filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I purchased a lovely brown Dura blend ashley set cost pretty penny. I was in love. But after a year i started noticing little flacks on my husbands neck. I thought they were from being outside or work or idk. Then i looked at couch and to my sadness my couch was...
Read more
AshleyFurnitureCares
AshleyFurnitureCares
Ashley Furniture Verified Representative

Hi, we’re sorry to hear about what has happened to your sofa. We would be happy to try to help you. Please feel free to send an email to fanfeedback@ashleyfurniture.com for fu...

2.9
#1113657
I went into a Store in O'Fallon, MO August of 2017 paid cash for a table I was to pick up about 40 min away from where I live the next week. I get a call the table was not going to be in till the following Sept 2017. Than I received another call that the table was not...
Read more
AshleyFurnitureCares
AshleyFurnitureCares
Ashley Furniture Verified Representative

Hi, thank you for providing your feedback on your experience. We would be happy to try to help with this issue. Please feel free to reach out to Fanfeedback@ashleyfurniture.co...

1.0
#1113649
After three months with NO resolution I am forced to take this appalling company to court! And I can't wait!!!! I have given them EVERY opportunity to resolve this issue and they have totally blown me off. I have left COUNTLESS MESSAGES FOR EVERY MANAGER and stayed on...
Read more
1.0
#1113605
Ashley Furniture - Poor customer service
1/1

Ashley Furniture - Poor customer service

Ashley Furniture
#1116755
2.6
Details
Spent over $ 7,000 on furniture and my dinning room table is so ugly pealing top it's bee 1 1/2 years since we bought it and the insurance denied the claim. It's sad I took good care of this table for it to be defective. No one will help won't be back here ever again.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Ashley Furniture - Its junk!

Ashley Furniture
#1111971
2.5
Details
Bought durablend couch & loveseat May 2016. By July 2017 (2 months after the warranty expired! a 3" crack developed on the upper part of the loveseat. By Sept 2017 the crack expanded and additional cracks appeared. Dont buy this stuff unless you only need it for one year.
Comment
Show
Customer service
Delivery Service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Ashley Furniture - Lies lies lies

Ashley Furniture
#1107892
When we purchase a couch &a recliner we were told 100%leather false 4yrs later the furniture is peeling in further research af got sued for there lies I called head corruption the women said computers r down it was a lie she told me she would call me the following day never receive that phone call
Comment
Show

Ashley Furniture - Horrible

Ashley Furniture
#1107713
Bought a couch and love sofa with defects.. Seats cushions not quite even. Pillow backs dinking in. Only my husband and i live here. Each time we call its akways we will have the cords in. In two weeks. Pillow backs are horruble. Was told a/couple days ago. Will be another week or two. Store manager says shes out of it. Adhley tec has to deal with it. Never buy again. From them.
Comment
Show
On July 2, 2017, my husband and I brought a sofa & loveseat from Ashley Furnitures, paid in full, $99 delivery and paid for a 5 years warantee. After many phone calls, we were told that we must pickup tje furniture at the warehouse because we did not pay the $99...
Read more
AshleyFurnitureCares
AshleyFurnitureCares
Ashley Furniture Verified Representative

Hi, we’re sorry that you were unsatisfied with your customer service experience. Please feel free to provide feedback by emailing fanfeedback@ashleyfurniture.com. Please put P...

We bought a couch and loveseat over 6 months ago and also bought the extra insurance warranty that they pressure you to get. well Well we had to use our Insurance warranty 6 months ago and have yet had anybody come to look at the couch, have yet gotten anywhere with...
Read more
AshleyFurnitureCares
AshleyFurnitureCares
Ashley Furniture Verified Representative

Hi, we’re sorry that you were unsatisfied with your purchase or customer service experience. Please feel free to provide feedback on both by emailing us at fanfeedback@ashleyf...

1.6
#1112826
Purchased a Table and Chairs, Ashley's delivery department called to arrange delivery which was 10/8/2017. Needless to say there was no delivery, not only that there was not so much as a phone call advising us of a delay. Called to cancel purchase only to be given...
Read more
AshleyFurnitureCares
AshleyFurnitureCares
Ashley Furniture Verified Representative

Hi, we’re sorry that your delivery has been delayed. Please feel free to reach out to us at fanfeedback@ashleyfurniture.com Please put Pissed Consumer – and your name in the s...

#1112673
My wife and I were looking for white or grey furniture that would match are newly painted room. The only white furniture was youth furniture so we went with grey. Before the purchase I asked several times that this was grey furniture and then they said yes. We went...
Read more
AshleyFurnitureCares
AshleyFurnitureCares
Ashley Furniture Verified Representative

Hi, Thank you for your feedback on this item, we would be happy to try to help. Please feel free to reach out to us at fanfeedback@ashleyfurniture.com for further assistance. ...

First I'd like to say the sales associate's are amazing for their unique way of selling very expensive furniture and selling the 1 year warranty as well as delivery (sarcasm). Well they had to replace my couch once due to their negligence of not dissembling it to bring...
Read more
AshleyFurnitureCares
AshleyFurnitureCares
Ashley Furniture Verified Representative

I'm very sorry to hear you are having issues with your living room furniture. Can you please send us your purchase information, including the store where you purchased, to Fan...

Anonymous
Tessa

Hi is this a Sectional is so what is the name of it? Look like mine with the same problem

1.8
I liked
  • Design of furniture
I didn't like
  • Poor construction
#1107603
Ashley Furniture took my order in August 2017, that included Carlyle two bookcases, a chair and a desk. First they delivered a damaged desk, which we returned and requested a replacement. Then they delivered everything else but the desk. They kept stalling, blocked...
Read more
1.0
I didn't like
  • Lies that customer service fed me
#1105800

Contact Ashley Furniture

Mailing Address:
Ashley Furniture Ind., Inc.
Attn: Consumer Affairs One Ashley Way
Arcadia, WI 54612
Phone:
(800) 477-2222
More
Oh my word! We bought a bedroom set from them about 7 months ago. I have been getting bit for like 7 months. I had welts, sores and bug bites on my arms and hands especially. I thought it was flea bites. Orkin sprayed like 2 treatments . Nothing! I went to doctors had...
Read more