filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
I purchased an expensive mattress from Ashley Furniture last year. I am even more frustrated that I must continue to pay on a defective mattress. After having two techs visit my home to examine my mattress, it was determined I did not meet the criteria for replacement....
Read more
1.0
#1000332
Ashley Furniture Fabric Couches are poorly made
Couch springs started popping off after a few years of light use. I was able to put them back together but noticed the underside is made of pressed wood, 1x2s and held together with staples. Called Ashley service - sent them pictures of the damaged frame; they wanted...
Read more
1.7
I didn't like
  • Quality and waranty
  • Frame break down
#999412
After much shopping around, we found a set we liked at JC Penney's, which was priced matched at the Ashley Furniture store in Live Oak, TX. Our representative, Billy Jack Bohannon, was nothing short of OUTSTANDING in all facets of the sale. He went above and beyond in...
Read more
4.2
#999315

Short Review for November 19, 2016

#958165
4.4
I found my sales man Chris Harris extremely helpful and knowledgeable about the products.
Comment
Show

Short Review for November 19, 2016

#958126
1.0
Followed a friend to decided on buying a bed. We walked in at 6pm and all the sales associates were congregated at the customer service desk having a grand old time. The store closes at 9pm and not one approached us or the customers who came in after us. Now on see why you are 1.2 rating in reviews online. Ashley Furniture Dayton Mall, you suck!
Comment
Show

Furniture Liquidators Customer Care Review

#952589
I bought a leather couch and love seat from from ashley furiture..at Furiture Liqudators in Madison Indiana.they would not work with us they said to contact ashley furnitur they would not work with us.We have been given the runaround by both companeys....on the leather peeling off the couch and love seat...Do Not Buy from these stores ......
Comment
Show

Ashley Furniture Sofa Review

#945544
Purchased a 4000dollar sofa and loveseat had it less tthan 3 months and seats started to sink and hurt my back and hips call company they sent out tech who said it was not a manufactures defect that it was bucket seat construction and they would not do anything to correct the problem i am stuck with lemons
Comment
Show
Spent over $1000 for a dining room set and 2 extra chairs in a Phoenix Az Ashley store. Ww live in the central part of the state and were told by the salesperson that the delivery would be on a Saturday in 2 weeks. That happened but the chairs had some issues asfar as...
Read more
2.7
#998590
I have experienced the same problem with the leather fabric on my love seat fron Ashley Furniture. I also was dismissed by the same warranty company which turned out to be a waste of money. The sales people at Ashley tell you a great story about the warranty and its...
Read more
AshleyFurnitureCares

AshleyFurnitureCares I'm very sorry to hear you are having issues with your living room furniture. Can you please send us your purchase information, including the store where you purchased, to Fan...

1.7
#996993
We bought a sofa and two rocking chairs all three had to be sent back,we were lied to at the store by the manager who said this was a United States of America product that is bs, underneath the Ashley Furniture leg portion is a made in Taiwan label, they have pulled...
Read more
#996613
Linda Soucy. I purchased the sofa and loveseat. I saved for a year to buy it in cash. After 1 month it did the same. It peeled everywhere. Had to purchase slipcover for over $385 because Ashley warranty 5 years is useless. You can call me. You have my number. Ashley in...
Read more
AshleyFurnitureCares

AshleyFurnitureCares I'm very sorry to hear you are having issues with your living room furniture. Can you please send us your purchase information, including the store where you purchased, to Fan...

#996476
We bought a whole bed set, dresser and chest on the 01/01/17. They said they would delivered it on 1/14/17 (geochemist we were charged for it ). They had is initial that if we canceled the delivery within 24 hours of delivery we had to pay a fee. They confirmed the...
Read more
We bought a leather double recliner unit from Ashley. We had to wait three weeks to be able to pick it up. We live 100 miles from the Ashley store. We were called and told our unit was in, but we had to be there that same day to pick it up, or wait another month to be...
Read more
3.2
I didn't like
  • Hateful attitude of the customer service person on the phone
#992804
The nightstands we got were defective - black, not dark brown. They made us jump through hoops to prove this. I took a drawer into the store and Jack, the salesman, verified that it was the wrong color. THEN I WAS TOLD TO SEND PICTURES which I did. Finally I got a call...
Read more
1.0
I liked
  • Salesman jack
I didn't like
  • Customer service
#991587