Camden, Tennessee
3 comments
Not resolved

Very unhappy purchased extended warranty for no paper work on it am this happens less then two its of buying it spend 3000.00 am nothing can be done not happy at all

Related: Review about Ashley Furniture Couch from New Hyde Park, New York

Review about: Ashley Furniture.

Review #807510 is a subjective opinion of a user.

1.0
Customer service
Reliability
Staff
Website
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Diversity of Products or Services
PRODUCT OR SERVICE Ashley Furniture Warranty
Reason of Review / Monetary Loss Warranty issue / Not specified
Preferred solution Not specified

Had an Experience with Ashley Furniture?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
AshleyFurnitureCares
#1303489
Ashley Furniture Verified Representative

I'm very sorry to hear you are having issues with your living room furniture.Can you please send us your purchase information, including the store where you purchased, to Fanfeedback@ashleyfurniture.com.

Please put Pissed Consumer – and your name in the subject box.We would be happy to try to help.

Thanks,

Daniel

Anonymous
#1128929

Seems to be a problem with their faux leather furniture.Although it is not true leather, a purchaser should not have the material peeling off in 4 years!

The same thing has happened to me and I still cannot get Ashley to honor their extended warranty.

After multiple calls to the store, their warranty people and even to corporate head quarters, I have not received an appropriate response to my problem.

I will NEVER EVER shop at Ashley Furniture again!

Anonymous
to Anonymous #1128932

The same here after several calls an conversations with them I have received nothing to fix this issue. I will never EVER shop Ashley's again nor would I recommend it to anyone ...it's a shame really a Company like this an we have issues like we do ..

You May Also Like