filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Pissed Consumer Interviews ?

My wife and I bought several pieces of new furniture for a house we were having built worth over $12k before discounts. The salesman and store manager (store on rt. 40 near Baltimore) said we can have it delivered once the house was completed and we can return any items. Once we took delivery, they neglected to mention we only had 72 hours to return the items and made it seem we can still return after several days. We wanted to exchange a small console table and I contacted the store and spoke to the manager and he denied my exchange (we wanted store credit) and stated the reason he would not do anything for us was due to a "bed bugs" law. I looked up their return policy and it clearly states they will take items back within 30 days if the customer is not satisfied - see attached photo. I then tried calling their corporate customer service and after several emails and phone calls, a corporate manager stated that she would not be able to do more for me, even though their website states returns are accepted within 30 days. All we wanted was store credit as we loved every other piece of furniture; however, we will never purchase anything again from Ashley Furniture and will inform all our friends and family via social media about how they do not follow corporate policy and how the store manager flat out lies.
Show

Ashley Furniture - WILL NOT COVER ANY DAMAGES

If you are debating if you should purchase this warranty DONT DO IT!! They will find any way to not cover the damages to your furniture. Waste of money spent on this warranty that is a fraud.
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 22.
#1386983
Ashley Furniture - Bed bugs
I bought couches from Ashley furniture about five months ago to be exact I found a bag on my bed I looked everywhere in my room I don’t find anything I flip my bad I took out my car with my mattresses I didn’t find anything I don’t think I would have bedbugs on my new...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 20.
1.6
#1386058
I ordered the Grey Baystorm bedroom set. They set up delivery in the store. When that delivery date was approaching I called to see why I hadn't heard from anyone about the delivery time. The corporate supervisor did give a discount on delivery at that point and...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 19.
1.0
I didn't like
  • Corprate policies
  • Delay on my refund
  • Product
#1385657
Show

Ashley Furniture - Awful service

Company delayed my purchase for month and still did not receive what I paid for. Now company won’t submit my forms to refund my money back...
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 15.
#1382559
Ashley Furniture - TERRIBLE CUSTOMER SERVICE - WARRANTY STINKS!
Agreed 100%!! We were victims of this on 2 different couches that we bought from Ashley. The latest was a couch we bought that continues to ball, then separate and tear! We called Ashley several times before the 1 year was up and they told us "balling like a sweater...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 14.
2.2
I liked
  • Styles
I didn't like
  • Warranty
  • Unwilling to stand behind products
  • Customer service
#1381469
Show

Ashley Furniture - Do not buy from them there warranty are scam.

I called they asked to send photos and also had,I year left on the warranty and they said they don't cover it fuck'em
Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 13.
1.0
Details
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Warranty
I didn't like
  • Unwilling to stand behind products
#1381108
Hello, I had my bed delivered on Oct 1st. Missing the one side. It has been more than a week, I’ve called the store I purchased it from about 5-6x and they continue to email the warehouse. I am extremely upset. I haven’t had a place to lay my head that was mine In the...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 11.
1.6
#1379577
Featured
I purchase furniture from Ashley Furniture store in Lakeland Fl on September 8 2018 I paid 5,293.00 for a sectional they delivered on September 28 I sat on it the next day and it has no quality at all I can turn it over with one hand I promise my 40 pound grandson gets...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 11.
Anonymous
SauceyPants

You have to be kidding...you have the foot rest extended FULLY...get real!

#1378881
Ashley Furniture - “ this will be the last time “
I purchased a bedroom set from you approximate 2 to 3 weeks ago. Right after the gentleman delivered it I found the top of the dresser was peeling. I called the store store told me had to call the warehouse and the only thing good about Ashley furniture is the...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 10.
Anonymous
Louis Kramer

Ashley furniture sells cardboard furniture. If you’re looking for something that will last you two years or three years I wouldn’t buy At Ashley. I’ve had to siet now about 3 ...

2.0
#1378229
We bought a pair of accent chairs back in July of 2018, one was supposed to come with a pillow (a simple item you would think). We did not like the one chair so went back in August and ordered another to match the other one. They told us it was supposed to come with an...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 09.
#1376963